BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 1, 2012

Alhamdulillah impian terlaksana:)

Assalamualaikum


Alhamdulillah akhirnya impian terlaksa selepas menunggu hampir 1 tahun setengah:)



Inilah dia buku masak Dari Dapur Maklang yang di beri nama Dari Dapur Melayu oleh penerbit Dian Rakyat dari Indonesia. Moga ianya laris manis InsyaAllah...Ya Allah ku mohon bantuan Mu...Amin...


Moga selepas ni ada lagi buku2 masakan maklang...:) Doakan ye:)


6 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

tahniah, mak lang..

zino said...

tahniah Maklang... saya tak nak baca buku tu (biar la mem yg baca) tapi nak rasa lagi masakan maklang hehe

CikNi Ahnie (KakNi) said...

MakLang! TAHNIAH!!! MakLang memang dahsyat lah, serba boleh gitu.

Sekar Lawu said...

assalammualaikum wr wb,
Mak lang, saya pengagum Anda sejak lama. Bahkan saya sudah memasang link blog Anda di blog saya.
Mohon maaf belum sempat meminta izin kepada Anda.
Salam kenal dari Solo Indonesia.

Wassalammualaikum wr wb

Ayik

KakNi (CikNi Ahni) said...

Selamat Hari Raya. Maaf Zahir & Batin.

cikgu_math said...

tahniah.. saya dah tengok buku sulaman riben maklang... Dan dah cuba buat pun, cuma tak siap-siap lagi. tak tahulah bila nak sambung semula!!