BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 23, 2012

Kembar 3 seiras tapi tak serupa

Assalamualaikum...

Malam ni sangat teruja..hehe... Akhirnya siap pon si kembar 3...dan sempat siapkan 1 yang kecil. besok pagi InsyaAllah boleh hantar kat Kak Shima. Masih berbaki sebuah lagi yg tak serupa langsung dan ada lagi beberapa pouches yang kena siapkan...:)...boleh senyum sekejap sebab tak perlu buat pattern yang sama ..huhu ( masih ada yang mahu pattern ini..Alhamdulillah:)





dan petang tadi maklang dapat buat Ala-ala Vietnamese Noodles..hehe...sebab tak puas makan kat Resipi Rahsia...maka paklang kata...buatlaaa..Alhamdulillah Allah beri ilham... resepi ada kat sini:)

http://daridapurmaklang.blogspot.com/2012/05/ala-ala-vietnamese-noodles.html

( Vietnamese noodles tak tahu nak cari mana..so maklang guna kuew teow..boleh jugak laaa kan..Alhamdulillah:)




Selamat malam...jumpa lagi InsyaAllah:)

2 comments:

m.u.l.a.n said...

miss vietnam...!!!! nak nya makan pho tu lagi..

zino said...

salam hujung minggu... maklang..