BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 1, 2012

Berendam

Assalamualaikum...

Hari pekerja hari ini. Dah nak habis pun...


Kami pergi berkelah tadi pagi. Malam tadi konon2 macam semuanya nak pergi...Mak ni bangun lah cepat nak goreng mee dan nak buat tuna. Tapi tuna tak jadi pun buat sebab mayo dah abis. So, maklang terkial2 laaa buat kentang oregano with burger bites..tup2 tau2..yang no 2 dan 3 tak nak pegi...melambak mee tak habis tadi..huhu...

Tiba aje kat pantai maklang snap ini  gambar...cantek sungguh ciptaan Ilahi...Subhanallah


 Bila dah nak berendam, Cik abang snap gambar kami...cuma berempat aje kami tadi sebab yang 2 kat rumah lebih suka berenang atas ...


ini lepas dah berendam selama 45 mins..bset dan letihnya sampai ke malam...so maklang ucap semalam malam dulu lah eh..besok sambung cerita..InsyaAllah

3 comments:

hajiMete said...

amboii sonoknyerr berendam tuu.. ehheee

MOKCIK AZWA said...

Salam Maklang..

waduhnya bestnya gi berendam bersama sekeluarga kan..sambil berpiknik gitu..

maklang said...

hajiMete...berendam memang best...:)

mokcik azwa...hehe..ber4 je...anak2 yg lain nak tido lagi lepas subuh...huhu